20.11.2019

Bardzo często w naszym serwisie Auto-Efekt naprawy powypadkowe zachodzi konieczność naprawy na ramie naprawczej. Ostatnia przeprowadzona naprawa blacharska Toyoty Prius z 2020 roku pomimo niewielkiego uderzenia w lewą przednią część pojazdu wymagała takiej naprawy.

Podczas uderzenia z przodu podłużnice są dość wytrzymałe , odkształceniu najpierw ulega strefa zgniotu wraz z belką zderzaka podłużnice zostają nienaruszone(do pewnej prędkości zderzenia).

Z naszego doświadczenia wiemy że często niewielkie zderzenie boczne powoduje odkształcenie podłużnic które są niewidoczne gołym okiem(brak widocznych zagięć i wgnieceń), Dopiero pomiary pojazdu ukazują obraz uszkodzeń. Według wstępnej oceny często mylnie wydaje się iż samochód wymaga tylko naprawy lakierniczej i niewielkiej naprawy blacharskiej.

Taki właśnie przypadek prezentujemy na poniższych zdjęciach. Przód pojazdu był przesunięty na prawą stronę o 6 cm.

Pojazd podczas naprawy blacharskiej, jeszcze tylko naprawa lakiernicza i samochód będzie wyglądał jak nowy

Pojazd podczas naprawy blacharskiej, jeszcze tylko naprawa lakiernicza i samochód będzie wyglądał jak nowy

Auto już po naprawie blacharskiej, oraz po naprawie lakierniczej.

Auto już po naprawie blacharskiej, oraz po naprawie lakierniczej.

Efekt pracy lakiernika, kompleksowa naprawa powypadkowa zakończona.

Efekt pracy lakiernika, kompleksowa naprawa powypadkowa zakończona.

Zadzwoń +48 602 307 916