Bardzo często w naszym serwisie Auto-Efekt naprawy powypadkowe zachodzi konieczność naprawy na ramie naprawczej.
Ostatnia przeprowadzona naprawa blacharska Toyoty Prius z 2020 roku pomimo niewielkiego uderzenia w lewą przednią część pojazdu wymagała takiej naprawy.
Podczas uderzenia z przodu podłużnice są dość wytrzymałe , odkształceniu najpierw ulega strefa zgniotu wraz z belką
zderzaka podłużnice zostają nienaruszone(do pewnej prędkości zderzenia).
Z naszego doświadczenia wiemy że często niewielkie zderzenie boczne powoduje odkształcenie podłużnic które są
niewidoczne gołym okiem(brak widocznych zagięć i wgnieceń), Dopiero pomiary pojazdu ukazują obraz uszkodzeń. Według wstępnej
oceny często mylnie wydaje się iż samochód wymaga tylko naprawy lakierniczej i niewielkiej naprawy blacharskiej.
Taki właśnie przypadek prezentujemy na poniższych zdjęciach. Przód pojazdu był przesunięty na prawą stronę o 6 cm.
Pojazd podczas naprawy blacharskiej, jeszcze tylko naprawa lakiernicza i samochód będzie wyglądał jak nowy
Auto już po naprawie blacharskiej, oraz po naprawie lakierniczej.
Efekt pracy lakiernika, kompleksowa naprawa powypadkowa zakończona.