Aktualności

28.03.2020

PROCEDURY BEZPIECZEŃSTWA W ZWIĄZKU Z EPIDEMIĄ COVID-19
1. Każdego Klienta obsługujemy w świeżych jednorazowych rękawiczkach.
2. Samochód jest dezynfekowany i ozonowany po przyjęciu i przed wydaniem Klientowi ( kierownica, klamki, dźwignia zmiany biegów, kluczyki+ ozonowanie minimum 30 minut ).
3. Odbiór i przyjęcie pojazdu w biurze ( tylko jeden klient do dyspozycji Klienta płyn dezynfekujący).
4. Na życzenie Klienta pojazd przyjmiemy / wydajemy na zewnątrz, bez konieczności wejścia do biura.
5. Możliwa usługa „Door to door” - umów się telefoniczne na odbiór , a my odbierzemy samochód spod Twojej firmy / domu i odstawimy go po wykonanej usłudze na wskazany adres. proszę o zdjęcia uszkodzeń i telefon kontaktowy na nasz adres email lub MMS tel. 602 307 916 wycenimy szkodę i odbierzemy samochód.
6. Specjalne procedury likwidacji szkody z OC i AC, możliwe zgłoszenie i likwidacja szkody bez przyjazdu do Serwisu więcej informacji proszę dzwonić
tel. 602 307 916 lub napisać wiadomość email

20.11.2019

Bardzo często w naszym serwisie Auto-Efekt naprawy powypadkowe zachodzi konieczność naprawy na ramie naprawczej. Ostatnia przeprowadzona naprawa blacharska Toyoty Prius z 2018 roku pomimo niewielkiego uderzenia w lewą przednią część pojazdu wymagała takiej naprawy.
Czytaj więcej >>